God Morgon®

God morgon®

Instore
Kampanj

Säg juice och många svarar ”God Morgon!”.

Varumärket är lika välkänt som omtyckt och en betydande aktör på marknaden för fruktiga drycker, juicer och smoothies. Genom att kombinera strategi och kreativitet är Bulldozer en mångårig samarbetspartner för produktioner som syns i butiksmiljö och på hotell.

En extern inhouse-avdelning

Bulldozers nära partnerskap med God Morgon® sträcker sig över flera år. Uppdraget inkluderar flera olika tjänster, där en viktig del är att löpande producera kampanjmaterial för butiksexponering (Point Of Sale) och av försäljningsmaterial för den interna säljkåren och till butiker.

Flera målgrupper

När största delen av köpbesluten tas i butiksmiljön är det lika viktigt att materialet vi levererar blir omtyckt av handlaren som att det lockar kunder till köp. De ska imponera i sin kommunikation och kunna ge mätbara resultat.

Utöver tryckt POS-material som dekaler, hyllskyltar och rabattkuponger har vi också skapat rörligt material till sociala medier och butiksmiljöer. Alla delar bidrar tillsammans till att stärka God Morgons närvaro och bygga relationer med sina kunder.

Ansvarig projektledare

Anna Bergström

Anna Bergström

Produktionsledare