Brämhults

Brämhults

Instore
Kampanj
Produktion

Att göra riktigt goda och hälsosamma juicer och fruktdrycker från fantastiska ingredienser är ett hantverk som Brämhults vet allt om. Som en viktig medlem i den europeiska juicefamiljen Eckes-Granini har de blivit en stor aktör i Sverige och Norden. Mycket tack vare sin taktiska kommunikation och närvaro i butiker och på restauranger, caféer och hotell.

Många år nära marknadsavdelningen

Bulldozers och Brämhults samarbete har pågått längre än 15 år och omfattar många tjänster som bidrar till att säkerställa varumärkets synlighet och framgång på marknaden. I nära samarbete med Brämhults marknadsavdelning tar vi fram kampanjmaterialet som syns i butik.

Bulldozers produktioner exponeras från golv till tak i bland annat kyldekaler, rabattkuponger och vippor som möter konsumenter. När 70 procent av köpbesluten tas på plats i butik är det avgörande att materialet sticker ut, samtidigt ska det vara snyggt och tydligt för att passa i butiken.

Produktioner för alla kanaler

Bulldozers arbete inkluderar etikettanpassningar, POS-material (Point Of Sale), fotoretuschering, och införsäljningsmaterial för både intern och extern användning. Vi har också tagit fram filmer och animeringar till i sociala medier och skärmar i butiksmiljöer.

Ansvarig projektledare

Anna Bergström

Anna Bergström

Produktionsledare