De viktigaste
människorna ska ha
de bästa fastigheterna

scroll anchor

Nordisk fastighetsjätte ger prestigeuppdrag till Bulldozer

Börsnoterade fastighetsbolaget Hemfosa storsatsar med en varumärkeskampanj värd miljoner. Kommunikationsbyrån Bulldozer står bakom kampanjen som syns i flera nordiska länder.

Hemfosa fastigheter äger och förvaltar fastigheter för skattefinansierade verksamheter och har idag ett bestånd värt cirka 40 miljarder kronor. Bolaget är specialister inom samhällsfastigheter och hyr ut eller bygger nya lokaler till stat, kommuner och landsting på den nordiska marknaden.

Kampanjen som startar under vecka 20 är en fokuserad satsning med målet att informera om Hemfosas unika kunskap inom just samhällsfunktionella fastigheter.

– Hemfosa är ett bolag som inspirerar och gör skillnad inom sin bransch. De lyssnar på sina hyresgäster och förstår kundens behov av bra lokaler. Dessutom vågar de sticka ut i sin kommunikation, så vi är oerhört glada över samarbetet och stolta över kampanjen, säger Janne Svensson, projektledare på Bulldozer.

Kommunikationen riktar sig till näringslivet och offentlig sektor och kommer att ta stor plats såväl digitalt som i press under våren och sommaren.

– Det känns fantastiskt att ha blivit headhuntade av Hemfosa. För Bulldozer är det ännu en bekräftelse på att vi ligger i framkant och har hög kompetens, säger Charlotta Stenson, VD på Bulldozer.

För mer information, kontakta

Charlotta Stenson, VD Bulldozer 070-293 57 00

Janne Svensson, projektledare Bulldozer 076-785 27 06