Ja mu vi leva

Wermlands Mejeri

Film
Kampanj

Värmlands Mejeri har under fem år stått för det värmländska och det närproducerade. Och de har på de åren gått från helt okända till att ha 70 procents marknadsandel på den värmländska mjölkmarknaden. Värmlands Mejeri är aktiva och har en nära dialog med sina kunder – inte minst i sociala medier. Att fira sina fem år tillsammans med dem var därför en självklarhet.

Vi firade med våra viktigaste medarbetare.

Genom en reklamfilm som visades i både sociala medier och linjär tv dukades det upp till fest. Och självklart tillsammans med symbolen för hela verksamheten – De värmländska korna. Ja mu vi leva verkade uppskattas av alla. Både konsumenter och kor.

Ett älskat varumärke.

På de fem år vi arbetat med detta fantastiska uppdrag, från dess absoluta födelse, har Wermlands mejeri blivit älskat av värmlänningarna. Genom filmen fortsätter Värmlands Mejeri att befästa sitt starka lokala varumärke och på så vis vara det självklara valet för alla värmlänningar. Ett mejeri som är jordnära, ko-nära och dessutom – muuusikaliskt.

Ansvarig projektledare

Janne Svensson

Janne Svensson

Kundansvarig projektledare